Prekių garantija ir grąžinimas

Prekių grąžinimas

 

Kai grąžinama nekokybiška ar transportavimo metu pažeista prekė, mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ne vėliau kaip per 15 darbo dienų pakeisti ją analogiška kokybiška preke. Nekokybiškų prekių grąžinimo ir keitimo išlaidas apmoka pardavėjas. Tuo atveju, kai mes neturime analogiškos prekės, Jums ne vėliau kaip per 15 darbo dienų bus sugrąžinti už prekę sumokėti pinigai su visomis transporto išlaidomis.

 

Grąžinamos prekės turi būti pirkėjo nesugadintos, t.y. neturinčios mechaninių ar kitokių pažeidimų, nenaudotos. Prekės grąžinamos originalioje tvarkingoje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gautos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Jeigu Pirkėjas prekę sugadino ar iš esmės pasikeitė prekės išvaizda, tai Pirkėjas neturi teisės grąžinti prekę. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę be priežasties, jis turi apmokėti prekes transportavimo išlaidas.

 

Grąžinimo tvarka:

 

  • Norėdami grąžinti prekę būtinai prieš tai mums praneškite telefonu (+370 451 53751) arba elektroniniu paštu (info@meistrema.lt).

 

  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildyti prekės grąžinimo dokumentą, kurį Jums pateiks atsakingas UAB “Meistrema” darbuotojas.

 

  • Pardavėjas, vadovaujantis prekės grąžinimo dokumento duomenimis, atsiunčia pristatymo kompanijos kurjerį paimti grąžinamą prekę.

 

 

Kilus klausimams su mumis galite susisiekti telefonu: +370 451 53751 arba elektroniniu paštu: info@meistrema.lt